maandag 25 juni 2012

Deed van vrijgezellen...

En heeft daarvoor een beetje achter de naaimachine gezeten...

Ik maakte een 'Feestbeest'-tas. Patroontje komt van Noeks (de zomerse tas).
En ik stond er stom van hoe gemakkelijk dit patroontje wel was om te maken. Enkel bij de ronde hoeken heb ik het nog moeilijk, maar ik begin stilletjesaan de techniek te vinden om ze af te werken. :)


's Avonds namen we deel aan een moord-diner-spel. En werd ze verkleed als Miss Zweden, waar ik voor een Miss Zweden-lint heb gezorgd. Het patroon heb ik overgenomen van mijn oude studentenlint... En ik ben best trots op het resultaat! Het maakte haar rol af!! :)


Om dan later (eerder 's nachts) haar lint om te keren en als Miss Vrijgezel door het nachtleven te mogen gaan... :) (De foto zelf is wel van the day after...)






En moesten de foto's niet al te duidelijk zijn... Hier nog even van de voorwerpen zonder model... :)


't Was een superfijne dag... avond... en nacht! :)
En ons kleintje heeft zich zowat heel de vrijgezellen meegedragen als een feestbeest... De buik bewoog gedurende het weekend de hele tijd alle kanten op! :)

6 opmerkingen:

  1. Mensen kijken altijd op in het stad als er een bende vrouwen voor een vrijgezellendag/avond/nacht rondlopen, maar met deze tas denk ik dat je nog meer succes gehad hebt dan alle anderen. Echt superleuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Was de best verklede van ze allemaal! ;)
      Heerlijk als zo'n dagje je echt speciaal maakt he... ;)

      Verwijderen
  2. hoe heb je zo'n lint gemaakt, zou er ok 1 moeten maken.. patroon, afmetingen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overgenomen van mijn oude praesidiumlint... :) Ook de afwerking bij de kant met 'miss vrijgezel' heb ik daar van overgenomen.
      Afmetingen: Lengte 172cm en breedte 11cm.

      Verwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)