dinsdag 28 augustus 2012

Een slaaptest... en een verrassing...

De slaaptest is vlot verlopen. Lieselot had het wel wat moeilijk met al die draadjes en ze kon het dan ook niet laten om er af en toe eens goed aan te trekken.
Gelukkig zijn ze pas door haar kracht gelost, toen het bestand vol was.

De slaaptest wees uit dat Lieselot goed ontwikkeld en dat wij ons als ouders geen ernstige zorgen hoeven te maken.

Bij thuiskomst stak er een aangename verrassing in onze brievenbus... Echt wel een verrassing... Een tijdje terug deed ik een give away en ik liet de winnaars een beetje lang wachten op hun pakketje. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om ze beiden nog redelijk op tijd op te sturen.

En vandaag kreeg ik van Flooke een pakketje in de brievenbus... Was wel even een zeer aangename verrassing, dus supernieuwsgierig met kleine meid en pakketje naar haar kamertje... En dan natuurlijk dat envelopje open doen... Mijn verbazing was groot... :)

Een rammelaar en een tut-knuffeldoekje... :)

En het past mooi bij haar favoriete dekentje dat ze kreeg van Marie... :)
En het past ook mooi bij... Het kleedje dat bij dat dekentje hoorde... :) (Maar laat nu net mijn ventje diegene geweest zijn, die het geheugenkaartje leeg heeft gemaakt op zijn pc...)

Heel erg bedankt Flooke!!!! Ik vind het super en ik ben er zeker van dat Lieselot dat ook vindt... Ze was daarnet toch al aan het kijken naar die lieve poesjes... ;)


8 opmerkingen:

  1. het is ook van harte gemaakt voor jullie Lieselotje!:) Toen ik het dekentje zag dat ze van Marie kreeg, wist ik dat de rammelaar en het doekje wel in de smaak gingen vallen :-) en super nieuws natuurlijk dat de slaaptest goed verlopen is!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met dat stofje kan je niet veel kwaads nee... :) ;)
      Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het ook te kopen. Totdat ik van Marie dat cadeautje kreeg... En nu ook van jouw zo'n schitterende dingen... Dus euhm... Meer dan blij! ;)
      Die rammelaar is echt leuk... :) Wat heb je er in gestoken dat rammelt? Ben er nieuwsgierig naar, ik heb twee balletjes gevoeld, maar heb echt geen idee wat het is. ;)

      Verwijderen
    2. het zijn inderdaad 2 balletjes, dat heb je goed gevoeld :-) ik heb ze gekocht in de hobbywinkel, op de verpakking staat 'kattebelletjes', haha, toepasselijk met het stofje ;-p
      (als je dat intikt in google, dan zie je wat er juist mee bedoeld wordt)

      Verwijderen
  2. Fijn dat de test jullie kon geruststellen! Genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh ge-wel-dig!!!!! Twee leuke dingen op ene dag, uw week kan niet meer stuk!
    Het is een echt Lieselotstofje aan het worden he;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)