woensdag 27 juni 2012

't Is af...

En ik treur er niet om...

De bruidsmeiden hun jurken hangen klaar om gestreken te worden... door de bruidsmeiden zelf!
Ze zullen dat wel goed doen. ;)

Na zo'n 4 maanden hard werk... ben ik blij dat ze eindelijk klaar zijn. Ik legde er net de laatste hand aan. De jurken omzomen. En nu maar hopen dat ze perfect zitten. Maar het zal wel moeten! :p

En nu wilt u natuurlijk weten hoe die er uit zien???

Ik ga u moeten teleurstellen... Je zal ze pas na 14 juli te zien krijgen. Dan is het trouwfeest en ik beloof u dat ik dan (al is het een lelijke, lees: niet echt kwaliteitsvolle) een foto zal posten!

Ik ben er echt wel trots op, op het resultaat. Nu maar hopen dat die meiden niet harder stralen dan de bruid zelf. :p

9 opmerkingen:

  1. Ik kijk al uit naar de foto's, ben super benieuwd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeg daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehehe... nog even geduld... ;)
    Ik denk dat bridezilla me anders iets aandoet hahaha... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat het maar rap 14 juli is! Enne, hebben die niet zo'n trouwfotograaf? Kwestie van tóch ne schone foto hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel hoor... De fotograaf die onze trouwfoto's heeft genomen.
      Maar ze vertrekken onmiddellijk op huwelijksreis en ik kan dus daarna (6 weken) pas een foto vastkrijgen... ;)

      Verwijderen
  5. hey Katrien,

    ik ben ook nieuwsgierig naar je kleedjes! Ondertussen zet ik je aan het werk: ik nomineerde jou voor de sunshine award...
    http://vanatotzetje.blogspot.be/
    veel plezier ermee! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercikes! :) Zal er een van dees eens tijd voor maken. ;)

      Verwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)