dinsdag 30 juni 2015

Frozen

Welk meisje is er niet gek van... Ook Lieselot is gebeten door het virus... 'Let it goooo' wordt hier geregeld gezongen in huis (of op straat, extra luid, zodat de mensen omkijken).

Ze wordt al bijna 3 jaar, onze kleine, maar toch oh zo grote meid! :)
19 juli houden we haar feestje... In het thema van 'jawel de prinses die 'let it gooo' zingt'.

En daar mag zeker geen prachtige jurk ontbreken!

Ook hier van zullen jullie nog foto's krijgen als ze het aan heeft... Maar ik hou het graag in orde, tegen de grote dag. ;)

Ze kan niet wachten tot ze hem aan mag... En ik ben zelf ook wel trots op het werkstuk... Zelf ontworpen (met een beetje hulp van de leerkracht van syntra)...
Enkele aanpassingen gedaan, omdat ik net niet genoeg stof had, maar door zakjes te maken in het kleedje, is dat helemaal goed gekomen... En ik vind het wel leuk zo. Ze kan nu lekker haar andere hobby uitoefenen terwijl ze prinses 'let it goooo' speelt. ;) Spulletjes verzamelen.





7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi, lief jurkje!
    Ik ben al benieuwd naar de aan-foto :-)
    Hier een bijna 5-jarige dat constant het liedje zingt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze versie stukken mooier dan de "echte" fronzen-jurkjes uit de speelgoedwinkel! Benieuwd naar foto's op het jarige model :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is het ook al "Elsa" dat de klok slaat.
    Maar het postieve is wel dat ik nu eindelijk haar haar deftig mag kammen en den, want ze wil "een Elsa-staart" (=vlecht) of twee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... Hier mag het ook plots... daarvoor verkoos ze de wilde coupe... ;)

      Verwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)