woensdag 7 december 2016

Al een mini beetje kerst...

Een fotoshoot... Dat is iets wat we nu al lang eens wouden doen. Maar om een of andere reden kwam het er nooit van. Misschien ook gewoon door de zenuwen. Want 3 kindjes zomaar even laten poseren, is toch niet zo'n lachertje.
Maar ze deden dat goed. De ene wat meer verlegen dan de andere.

Om het mezelf niet al te gemakkelijk te maken, wou ik hun kerstkleding af krijgen tegen de fotoshoot. Serieus gezweet heb ik... 2 hemden en een jurk...
Tussendoor even 'snel' er aan werken. De gemoederen tussen de drie bedaren. Dan weer even verder werken. De avonden spenderen aan nog verder werken...
Tot op de laatste minuut heb ik er aan gewerkt. De laatste knoop zat er net aan, als we dringend toch wel de auto in moesten om naar de fotoshoot te vertrekken.

Maar ik ben eens zo trots op het resultaat. Ze stralen en ik straal... En het voordeel van zo'n vroege fotoshoot... Ik hoef me niet meer druk te maken om 'wat gaan ze aan doen met kerst'.

Met dank aan 'Studio Diewke'.

5 opmerkingen:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)