donderdag 10 maart 2011

Ruiltje hier, ruiltje daar... mijn ruildingetje is nu klaar... :p

Eventjes terug had Tistemie een leuke give away... Maar jammer genoeg was ik niet de winnaar.
En toen kwam ze met het idee om een ruiltje te doen! :) Dit keer iets zelfverzekerder, heb ik ja gezegd...
Een kringlooptasje van Eloleo zag ze wel zitten. Laat het nu net zijn dat ik er daar in het verleden heel veel van gemaakt heb, maar aangepast in een simpelere versie (eentje voor mijn kleutertjes)...
De reden vooral dat ik het aanpaste, was het sneller werken... Want een franse naad en ik dat gaat niet altijd even vriendschappelijk met elkaar om.
Maar nu ik het voor een ruilhandeltje doe, moet het goed zijn... En ik ben best trots op de creatie... De naden zijn dit keer perfect, nergens komt een fout stukje piepen. En ja ons miss Bernette kan er ook wat van! :)
Had ik dit met mijn oude singertje moeten doen, dan had ik heel erg veel gevloekt...

Alvast een foto van het tasje... :)





Foto's maken lukt me echt niet goed... en het tasje ergens ophangen was ook niet simpel... Hier hangt het gewoon aan de keukenkast... :)

Ah en ik ben er in geslaagd om 1 foto te trekken tijdens de werken... Toch al beter dan geen? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)