woensdag 15 juni 2011

Het kapsel...

En ondertussen nog maar 3 dagen te gaan! :)

Het was al van redelijk lang geleden beslist wie mijn haar zou doen op onze speciale dag...
Mijn zus studeerde namelijk voor kapster. En het is een hele goeie! Als geen ander weet zij mijn moeilijke varkenshaar te behandelen. Ga ik toch eens naar een andere kapper door tijdgebrek (wat overigens maar 1x is gebeurd), dan kan ik meestal terug naar haar gaan om het in orde te brengen...
Een kapper moet je haar echt kennen.

En ja toen de grote dag er aan kwam, was het dus zo ver. Blijkbaar had de zus al lange tijd iets in haar hoofd, want vanaf het eerste kapsel was het al goed!
Enkel de versiering in het haar heb ik wat anders gepland dan ze voorzien had, maar 't is een goeie... dus heeft ze het gewoon lichtjes aangepast, zodat die versiering in mijn haar kon. :)

Maar ja... Wat gaat het nu worden?? :)
Je kan het komen bekijken op zaterdag 18 juni 2011 om 13u30 aan de kerk in Abdij van Vlierbeek (Kessel-Lo) haha! ;) Want hier verklap ik nog niets... Maar probeer ik jullie enkel maar wat nieuwsgierig te maken! :p





4 opmerkingen:

  1. Ik wens je alleszins een prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vierde bruid ziet er niet echt gelukkig uit ; dat kapsel zou ik niet nemen.
    Alleszins een spetterende dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat laatste vind ik de mooiste. ben nieusgierig hoor. geniet van jullie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Mamamaakt... haha! Idd nu je het zegt... :)

    Indien jullie niet te ver af wonen, altijd welkom in de kerk he! ;) Abdij van Vlierbeek (Kessel-Lo) om 13u30... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)