woensdag 15 juni 2011

Vervolg van de vrijgezellige vrijgezellen... :)

Waar was ik geƫindigd... Oh ja, ik werd dus prinses Katrien de Gracieuze (en neem me niet kwalijk, ik weet niet hoe je dat schrijft en ik weet ook niet van waar het komt...). :)

Ze namen me mee naar mijn eerste opdracht... En omdat ik van dansen hou, hebben ze er voor gekozen me te doen afzien door me een cursus paaldansen te laten volgen.
Al bij al viel dat heel goed mee en moet ik zeggen dat ik het echt wel erg leuk vond. De spieren die je daarin gebruikt! Wow!!


Daarna waagden we ons aan een kastelentocht met de vespa... En genieten dat dat was!
Maar ik moet toegeven dat ik toch wel erg veel schrik had om op zo'n scooter te kruipen, want dat had ik nog nooit gedaan. Maar nu zou ik in de zomer nog wel eens zo'n tocht willen gaan doen! Heerlijk was het... En ja onderweg natuurlijk onderworpen aan nog extra opdrachten... :)





De opdrachten die volgden waren onder andere... Bij elk 'buitenverblijf van je schoonmama' poseren, alleen, met groep en met de persoon die de foto heeft genomen...
Ik kreeg een boekje waarin ik tips moest verzamelen om een goede vrouw voor mijn toekomstige echtgenoot te worden.
Ik moest mijn hofdames gaan zoeken, ze waren gaan lopen...
Raad welke lippen die van je toekomstige zijn... Laat mensen raden a.h.v. foto's wie je toekomstige is (en wat heeft dat lang geduurd!)... enzoverder enzovoort! :p




Enkele mannen die me wouden dragen naar de overkant...

Het was geslaagd, die kastelentocht!
Daarna zijn we richting Maastricht gegaan om er heerlijke tapas te eten... Waar ik ook even mijn kans waagde om de kok te vragen een goede tip aan me te geven om een goede vrouw voor Peter te worden...




En eindelijk raadde iemand van de eerste keer juist wie mijn verloofde is!

Oh ja en voor deze kerel die gelukkig Peter heette, mocht ik een ode (die ik eigenlijk aan mijn eigen Petertje schreef) voorlezen... 
Verder heb ik niet veel foto's van het uitgaan... maar ik kan je verzekeren! We hebben ons geamuseerd... Enne toen er enkelen me op de toog hebben gezwierd en het liedje 'You can leave your hat on' door de boxen galmde, heb ik met zeer veel plezier dat snikhete prinsessenkleed uitgeworpen... Om veilig verder te dansen in buik-bloot-topje met jeans-broek! Je dacht toch zeker niet dat ik echt tot het uiterste zou gegaan zijn! :)

De dag er op werd ik nog getrakteerd op een ijskoude douche in de tuin van ons Anke... Maar de warme douche er na deed me eens zoveel deugd... 

Ik heb genoten van mijn vrijgezellen en ik zou hem zeker nog eens opnieuw doen! :) Maar ik zal maar genoegen nemen met de vrijgezellen-feestjes van anderen die er staan aan te komen... :)

Oh ja, wie goed kijkt, herkent mijn zelfgemaakte roze mini-rokje! :)

1 opmerking:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)