vrijdag 14 september 2012

En toen was het af...

Haha... 't duurt allesinds niet zolang als het werk aan bruidsmeiden jurken.

Het poezenkleedje... Met knoopjes van Bambiblauw (en nogmaals merci voor het leuke kaartje voor ons Lieselot! ;)... De biais van Annamarieke was niet ietsje te fel van kleur voor het kleedje, dus ik heb dan toch maar zelfgemaakte biais gebruikt (die ik nog had liggen, want eerlijk... ik ben daar te lui voor om dat te maken).

Op de zakjes moeten nog een knoopje als oogje en een geborduurd mondje komen.. maar je gaat dat zien, tegen dat ik de zin heb en het materiaal om dat te doen, gaat het kleedje alweer te klein zijn. ;)
Och ja, zolang het kleedje voor de babyborrel het maar haalt, is het goed! ;)

Kan niet wachten tot ons muisje er in past... ;) Want het kleedje werd gemaakt om te testen hoe het met dat maatje 56 zit... maar momenteel is het dus nog veels te groot!




En deze maakte ik een hele tijd terug, toen mijn buikje nog niet zo bol was... en ons Lieselotje nog niet geboren was...
Met het gewonnen stofje van bij Rakketak.



2 opmerkingen:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)