zaterdag 6 september 2014

Dag en nacht...

Op haar 2de verjaardag kreeg Lieselot een gezelschapsspelletje van smartgames. Ik hou er wel van om wat uitdaging te zoeken. 't Ventje en ik zijn redelijk 'spelletjes-verslaafd'... Een kast vol hebben we!

Wat me wat tegen viel bij het nieuwe spelletje van de dochter... De doos was niet bruikbaar om het terug mooi op te bergen. Raar... Een groot gat in de voorkant... Allemaal leuk en wel, maar de blokken vallen er gewoon zo uit.

Een handige mama in huis is dan ook echt 'handig'. ;) Ik maakte haar een zakje om het spelletje in op te bergen. Het stofje van Michael Miller voldeed aan mijn eisen... Licht en donker... Vuurvliegjes, die licht geven in de nacht. Licht is dag... donker is nacht...






De stofjes komen van Spriffels... Handig, zo'n stoffenwinkel op 5 minuten (met de wagen) van je deur... Een 30 minuten goed wandelen...

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad, heel handig! En ook heel mooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met dat stofje een speurneuzentasje gemaakt.Heel leuk om mee te werken,hé!Als je zin hebt kan je het hier bekijken: http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2014/05/het-is-gelukt.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zakje! Speelt je dochtertje het spelletje graag? Wou het ook kopen voor mijn zoontje van bijna 2, maar ik twijfelde een beetje ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter speelt het spel nog niet zoals het 'zou moeten', maar dat staat ook zo in de speluitleg. Van 2 tot 2,5 a 3 jaar is het vooral wat experimenteren, pas vanaf 3 jaar zouden ze stilletjes aan de opdrachten uit het boekje kunnen leren uitvoeren.

      Verwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)