dinsdag 6 juni 2017

Zeefdrukken voor een wonderjongen...

Een tijdje terug volgde ik een workshop van bobbinhood bij Het Machien. Ik had er enorm veel zin in en kwam na de workshop ook thuis met een voldaan gevoel.

Toen ik de website over bobbinhood nog meer uitpluisde (ik raakte geprikkeld door de ondernemerszin van de vrouw in kwestie), kreeg ik een instant feel good-moment. De visie, de opbouw, het hele verhaal. De moeite om eens even te gaan lezen.






Het uitsnijden van de figuren, het combineren en het uiteindelijke resultaat van dat harde werk: heerlijk gevoel! Dit alles deden we op proeflapjes van baalkatoen.

En toen deed er zich een kans voor, een vriendin beviel van een wonderlijk kereltje. Ze gaf een week of 2 daarvoor wat wensen door, dat gaf me een insteek voor een ideaal materniteit-cadeautje.
Ik begon het zelf te tekenen, maar combineerde met flockfolie. De letters sneed ik uit met mijn cameo. (De tekening had ook gekund, maar met de hand ging me evengoed...)
Ik ben benieuwd naar een aan-foto!


Zeefdruk en materiaal: Bobbinhood

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)