woensdag 8 december 2010

Het Leuvens getetter ;)

Gisteren was het weer zover... Het Leuvens Stiksel. Tijd om de patronen voor de bruidsmeidenkleding over te nemen, te genieten van de ronkende naaimachines, de lekkere cupcakejes, ... en uiteraard het getetter met Kathleen.

Het was weer supergezellig en het heeft me eerlijk waar deugd gedaan om in een sfeer te zitten waar niets moet. Waar je lekker je eigen ding kan doen en waar je anderen hun werk kunt bewonderen.
Ik kwam als het ware ZEN thuis... en ik had verder niets anders gemaakt haha!
Maar dat laatste vond ik gisterenavond minder belangrijk en daarbij... ik heb wel degelijk mijn huiswerk voor vanavond gemaakt. Het wordt nog spannend met die bruidsmeiden hun jurken!

4 opmerkingen:

  1. Tetteren kan toch zo goed doen en uit ervaring weet ik dat Kathleen de ideale tetterpartner is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha... Het was inderdaad wel het Leuvens getetter, maar het was gezellig en da's het belangrijkste. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk was het! En ik heb zo'n stuk gehaakt dat toen ik thuis kwam bleek dat m'n sjaal ruim 2 meter was en ik dus moest uithalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ale nu 2m dat is zo'n heerlijk lange sjaal die je geweldig rond je heen kunt wikkelen... :)
    Bij gebrek aan brei-ervaring heb ik er mij eentje gekocht en tis ook ne super lange! :) 3 keer wikkel ik hem om mijn nek... Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)