dinsdag 6 september 2011

Niet meer verwacht...

daarom dat ik er ook niets meer over schreef... Het in de vergetelheid brengen... :p
Maar deze morgen werd ik heel euforisch! Bij het zien van mijn tomatenplanten die toch wel heel wat hebben meegemaakt.
Ze hebben onder andere veel te lang samen in één pot gezeten... Zijn dan mee verhuisd in die pot naar onze bouwwerf... Daar hebben ze nog lange tijd (lees tot eind juli) in dat potje gezeten en groeide er maar een 4-tal zeer goed... Uiteindelijk werden ze verpot en groeiden ze toch nog enkele cm's groter... Uiteindelijk kregen ze toch nog bloempjes en leerde ik dat je ze kunstmatig moet verstuiven, door tegen hun steeltje te tikken...
En deze morgen... toen ik naar boven ging... wat zag ik daar?? :) Enkele kleine groene bolletjes!
Het zullen dan geen met hun seizoen gebonden tomaten zijn, maar wij hebben er binnenkort toch lekker wel...


2 opmerkingen:

  1. Straffe plantjes!

    Ik zou er volgend jaar ook binnen willen telen, want met het koude, natte weer deze zomer hebben maar weinig tomaatjes het overleefd, ocharme... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van ons hebben altijd in de veranda gestaan... lekker warm was het daar... Maar die hebben we vorig weekend afgebroken. Ze doen het goed... Ik ga met plezier van die tomaten smullen... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)