woensdag 28 maart 2012

4 voor de prijs van 1...

Of zo zouden ze dat toch in de winkel zeggen... :)

De verjaardagscape die een collega lange tijd geleden vroeg te maken is eindelijk af... En ik ben blij dat ik er lang over heb gedaan om er aan te beginnen. Want zo kwam ik op enkele goede ideetjes (al zeg ik het zelf haha).

Je kan hem gewoonweg op 4 verschillende manieren dragen... Je hebt telkens een kant met gekke auto's of met jungle-dieren op... En dan kan je ook nog eens kiezen of je een meisjesachtige of jongensachtige vlaggenlijn er aan bevestigd... met telkens in het middelste vlagje plaats om de leeftijd van de jarige in op te hangen. (Die moet ik nog maken... Gaat gewoon met stevige vilt zijn denk ik...)

Ik ben lichtelijk trots op de creatie... En wie weet maak ik er wel ooit nog eentje voor mijn eigen klasje (ooit...).

Jungle-kant met jongensvlagjes.

Jungle-kant met meisjesvlagjes.

Gekke auto's-kant met jongensvlagjes.

Gekke auto's-kant met meisjesvlagjes.

2 opmerkingen:

  1. amaai, die is echt SUPER leuk geworden. ze gaan die jaaaaren kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gedaan! Goei alternatief voor de kinderen die zich te groot voelen voor een kroon, maar toch een beetje in de spotlight willen lopen als ze jarig zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)