woensdag 17 november 2010

Kleine trots...

Hier ben ik weer... niet om één van de nieuwe dingen te laten zien. Maar eerder om een klein trots gevoel met jullie te delen.

De kussentjes die ik van de Ikea-stof maak geef ik cadeau aan mijn jarige kleuters. Het is een kleine oefening voor mij en wat ben ik zelf met die leuke kussentjes...
Gisteren had ik één van de jarigen ,van de afgelopen weken, haar cadeautje gegeven. De andere twee zijn jammer genoeg ziek, maar die krijgen het dan wel later...
Eventjes terug naar dat ene kindje... 's Avonds heeft ze het thuis opengemaakt en vandaag vertelde ze me bij het uitdoen van haar jas dat ze het toch wel een heel mooi kussentje vond. Dan smelt je hart toch eventjes... en voel je de trots naar je wangen komen... bloos, bloos... :)

Om het even te citeren met een leuke tekst (van www.annamarieke.be): 'Grote avonturen beginnen klein'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)