zondag 21 november 2010

Met de bruidsmeiden naar het stoffenspektakel...

Eindelijk was het zover... met de patroontjes naar het langverwachte stoffenspektakel... :)
Nee ik ga de kleur niet verklappen en nee ik ga ook de patroontjes niet laten zien.
Maar ik moet wel zeggen dat we na lang wikken en wegen toch terug geraakt zijn op mijn eerste keuze en dat alledrie de meiden dit een goede keuze vonden... Nu nog alles in elkaar krijgen, spannend! Maar ik heb er zin in en samen met Elisa gaat dat zeker lukken! :)
En we kunnen overal wel goede hulp inschakelen. Dus die jurken worden schitterend! :)

Klaar voor de start...
Oranje? Blauw? Paars? Rood?... Zoveel keuze!

Patronen bestuderen voor de stof, de jurk, de...

Misschien deze?




Spanning alom!

4 opmerkingen:

  1. Ikzelf ook... haha... Dit moet perfect zijn he... 't Is niet voor mezelf haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw...bruidsmeidenjurken zelf maken... daar ben ook ik benieuwd naar! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zal pas na 18 juni 2011 een fotootje van op de blog of Facebook komen... Nog eventjes geduld dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)