donderdag 7 april 2011

Appeltjes voor de dorst? (Deel II)

Na gisteren wat ijverig geweest te zijn, dan nu wat verder gewerkt en het gaat vooruit...
Maar ook een beetje niet vooruit...

Na enkele 'uren' nagedacht te hebben over hoe je nu zo'n beleg over zo'n over/onderslag legt heb ik er dan toch iets van gemaakt. Ik vind het er persoonlijk toch wel knap uitzien.
Zeker als je niet weet hoe het moet... :)
Dan de belegpasjes en het kleedje (zijnaden) aan elkaar gestikt... en nu... de mouwen :s
Ik weet het echt niet, vrees dat hier hulp voor nodig is en ik dus het kleedje toch maar even aan de kant ga laten liggen.
Maar ik laat jullie wel al wat foto's zien van wat het ondertussen geworden is. Het ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf...

6 opmerkingen:

  1. Herkenbaar stofje;)
    Het begint er inderdaad al heel goed uit te zien! Veel succes met het mouw-inzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is dan ook zo'n leuk stofje he... :)
    Die mouwen gaan wachten. Heb deskundigheid nodig :)
    Ben nu aan die HOBO-Sack begonnen. :) Ook met de appeltjes... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, knap hoor!
    En een ontzettend leuk stofje inderdaad ;)
    Ik moest even bijlezen op je blog. maar ook je tas is erg leuk geworden. ik heb ook nog wat 'naaistof' liggen hier, daar moet nog altijd een hoes voor mijn naaimachine van gemaakt worden...ach, komt wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n hoes... daar moet ik ook dringend eens aan beginnen... Maar eerst nu die hobo-sack van Made maken :) hij is bijna af... Ik heb precies een boost gekregen van ergens... Na energieloze momenten eindelijk weer eens een beetje meer energie... Hopelijk verspeel ik hem niet te snel... :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey
    ik kwam hier eens kijken.
    Ik heb het kleedje ook gemaakt.
    Het zag er goed uit tot ik de mouwen erin zette.
    Die pasten helemaal niet. Hopelijk lukt het beter bij jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop het ook dat het gaat lukken... Ga donderdag naar de naailes, kan het daar misschien eens vragen... Heb nog wel eventjes tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)