donderdag 7 april 2011

Nog meer appeltjes...

Een tijdje terug vond ik een super-ideetje als cadeautje voor iemand die graag met eten bezig is.
De Hobo-Citrus-Sack van Made...
En dus begon ik hem te maken... En ik moet zeggen het is een heel makkelijke tutorial. Het enige waar ik niet zo happig op ben, dat zijn de lintjes. Ik krijg het nog steeds niet in mijn vingers om ze mooi toonbaar te keren na het naaien.
Maar al bij al vind ik het wel bij de zak passen.

Nu nog appeltjes... een receptje voor appeltjestaart/cake/... en klaar ben ik... :)

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk en wat een leuk kado! Ik gebruik altijd gewoon koord voor dit soort zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het bijna opgegeven en ook gedaan... Maar de charme zit hem net in die leuke linten... Volgende keer maak ik ze wel ietsje breder (keert makkelijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zakje! En zo lekker fris groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit! Ik vind dat hobosack patroon ook geweldig: eenvoudig en gemakkelijk te vergroten of verkleinen. Leuk idee trouwens om te combineren met appeltjes + receptje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel! :)
    En inderdaad een heel handig tasje... Heb het al helemaal in mijn hoofd voor de dag dat hier bengeltjes rondlopen... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)