donderdag 19 mei 2011

Bloempjes...

Het lag al langer te wachten op afwerking... Maar bij gebrek aan goesting, biais-lint, ... raakte het maar niet af.
Maar vandaag heb ik het biaislint er aan genaaid.
Eerste keer dat ik dit op een kledingstuk uitvoerde. Mijn allereerste keer, was op mijn omkeerbare tas. En dat was toch niet zo heel super gelukt.

Maar nu bij het kleedje, ben ik best tevreden. Enkele miniem kleine foutjes, maar omdat ze aan de binnenkant zitten heb ik besloten het mij niet aan te trekken.

't Is een jurkje voor een 2-jarige... maatje 92...
Enige probleem is... Hier loopt geen guitige, vrolijke 2-jarige rond... En momenteel schiet er mij ook geen kindje van die leeftijd te binnen.
En eigenlijk zou ik best willen weten hoe lang zo'n kleedje mag zijn. Want omzomen, dat durf ik niet zonder een lengte te weten. En laat dat nu net de laatste afwerking zijn! :)


Ik vind ze goed af gewerkt, al zeg ik het zelf... Was er best wel trots op... :)

6 opmerkingen:

  1. Heel netjes afgewerkt!
    Mijn meisjes dragen die jurkjes winter en zomer ; je kan er eindeloos mee variëren. Heerlijk om te maken ( snel klaar ) , gemakkelijk te strijken ( belangrijk detail! ) en past aan elk lijfje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jep ik denk inderdaad dat ik er nog zo ga maken, vond het heel fijn en heb er gewoon zin in om er zo terug in te vliegen met een ander leuk stofje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't ziet er inderdaad heel mooi afgewerkt uit, proficiat! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dochter is 2! Heb je 't al gevonden, de lengte, of heb je graag dat ik één van haar kleedjes eens meet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag het me doorgeven. :) Van de hals tot aan de knieën, dat werkt voor mij het makkelijkst (vanuit de taille vind ik wat moeilijk zoeken haha)...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)