zondag 8 mei 2011

Hoe gaat het verder...

Een weekendje eens niet in het huis... Want het toekomstig ventje is zonnepanelen samen met zijn broer aan het leggen op het dak van zijn ouders.

Dat betekent dus... Een dagje voor mezelf! :)

De plantjes die groeien maar verder... Binnenkort kan ik ze best eens (de tomatenplantjes) in aparte potjes beginnen over te planten. Hopelijk hebben we binnenkort overheerlijke tomaten... en is het niet dit jaar, dan zal het voor volgend jaar zijn.

Aardbeitjes...

Tomaten...
En eind april werd er weer een babietje geboren... Dit keer een meisje (wat ben ik blij dat ik eens iets voor een meisje kan maken!)... Dus volop bezig met een pakketje voor dit kleine wondertje te maken.

Dit keer een pakketje met geel en veel bloempjes... en nog een kleine aanpassing om het pantoffeltje eens een nieuw leven te geven. :)

Hier volop nog aan het werk... (Meer komen de kersverse mama en papa niet te weten!)
Zie je ook dat ik geen gele draad heb... Toch maar eens langs veritas gaan dan maar...


Het ziet er niet uit he... een werkje dat nog niet af is. Vinden jullie dat ook niet?

En ik ben dus nog steeds mijn hersentjes aan het kraken op een give away! Geen idee wat ik weg kan geven... Misschien kom ik binnenkort weer op een leuk ideetje... De inspiratie is eventjes zoek...

3 opmerkingen:

  1. Wij zijn hier ook in lichte spanning aan het wachten op onze eerste tomaten... Hopelijk hebben we er dit jaar toch al een paar! En de aardbeitjes zijn ook aan het bloeien, wilde én 'tamme' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij u groeien die aardbeien goed. Bij mij zijn ze er na een 10-tal dagen nog steeds niet doorgekomen. Al kan dat ook liggen aan het feit dat er maar 3 zaadjes in mijn potje terecht gekomen zijn daar de wind mijn zakje over de daken meevoerde... grmbl#?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wind zou er wel eens wat mee te maken kunnen hebben, ja :).
    Misschien wat nieuwe zaadjes kopen? Je kan ze ook apart kopen, zonder het bloempotje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)