donderdag 19 mei 2011

Ziezozoet... :)

Eventjes terug een workshopje meegepikt... en ik leerde nog eens een keertje met suikerpasta werken.
Jep nog een keertje... vorig jaar heb ik het eens gedaan op een vrijgezellen-feestje... Maar er was me eigenlijk niet zo veel van bijgebleven...
Dus dan maar nog een keertje en ik moet zeggen... Nu ga ik het niet meer vergeten! Die dames van Ziezozoet kunnen er wat van!





Geïnspireerd op een retro-postkaartje... gepuzzeld aan die vogeltjes, want ja de vleugeltjes werden eerst uitgesneden en dan in een andere kleur op maat terug in het lichaampje gebracht... en de takjes, die heb ik helemaal zelf gemaakt (met een beetje hulp van een blaadjes-uitstekertje).
En lekker, dat was ze ook! Mjam...

9 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit! Ik zou het zelfs niet willen opeten ... gewoon op de kast laten staan om naar te kijken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je verzekeren dat de taart aangevallen is door enkele hongerige mannen en mijn ouders :).
    En ze was heerlijk! Het goede is... Ik kan ze nog een keer maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind het een 'schattige' taart :) jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks is raar... :) hihi... Ons mama vroeg of ik aan het oefenen was om de bruidstaart te maken... maar euhm... Nope daar waag ik me niet aan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi en .....zeer lekker, daar kan ik ook niet afblijven als ik er ééntje maak en Jan al helemaal niet!!
    Super leuke blog trouwens... inspiratie ten top!!
    Herlinde*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind ik leuk ;-) Nog veel taartjes-plezier en ook je andere knutsel-frutsel-projectjes zien er kei-leuk uit! Katrien van ZieZozoet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mercikes :) En ik vond het ook weer een leuke workshop! :)
    Eens kijken voor een nieuwe te plannen... en wie weet heb je een eerste mannelijke workshopper :) De aanstaande heeft er ook zin in! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)