dinsdag 24 mei 2011

Katten, vrijgezellen, knoopjes en tenen...

Vandaag kreeg ik de aanstaande zover om eens tot Aveve te rijden om er wat spulletjes voor P&P te gaan kopen. Er staat namelijk veel in afslag... alleen pas vanaf morgen! Maar we hebben die spullen waar korting op was (goed voor zo'n 17 euro korting) tot morgen aan de kant gezet... Woehoew!

Maar dit hier namen we al mee naar huis... :)


En dit hier maakte ik al ter voorbereiding van mijn eigen vrijgezellen... Opdracht, maak een barbieroze rokje (max lengte 29,5cm) met een wit (buik bloot!) topje... Om het helemaal af te werken ga ik op dat witte topje nog Barbie in roze glitters flocken! Als we dan toch belachelijk gaan, dan maar ineens helemaal tegoei! :)


Ik ben vooral trots (tot nu toe) op de paspel die toch weer heel mooi gelukt is. Voor een tweede keer te doen... Ik vind het eigenlijk best makkelijk. Waar ik meer schrik voor heb, is de rits en het beleg er in zetten. Die lukken me niet altijd even goed...

En dan ook nog heel leuk... Ik had een tijdje geleden de give away van Boomie gewonnen. En vandaag vond ik ze in mijn brievenbus! :)

En als laatste... je zal wel denken bij de titel... Wat heeft ze nu met tenen??
Wel de aanstaande en ik, wij dansen mee met een formatie-team Fiestango. En we waren aan het trainen. Na enkele weken ging het eindelijk eens wat beter. Want professionals, dat zijn wij nog lang niet... Maten tellen en mee zijn met de rest, dat is best nog een moeilijk item. Maar we proberen en we doen ons best.
En ja tijdens een van de pasjes had ik mijn voeten niet tegoei gezet. En de aanstaande moest net daar een sprongetje-achtig iets doen. Waarbij hij zijn voeten naar voren stampt... En dus kwam de zool van zijn schoen onder mijn dikke teennagel terecht... en dan heb je dit als resultaat:






Het deed goed pijn... En in gesloten schoen is het niet zo makkelijk lopen... Maar als het dat maar is... ;)

5 opmerkingen:

  1. Wat ben ik benieuwd hoe die outfit je staat :-)
    En naar je kittens binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook benieuwd naar... en heb er vooral zenuwen voor... Zo over straat? Help!

    En die twee charelkes, daar kijk ik ontzettend naar uit. Ben zo benieuwd naar de avonturen die ik met die twee ga beleven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is dansen met deze teen... :) 4 juni optreden... eventjes doorbijten en hopen dat die tegen de trouw al heel anders is... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over die paspel heb je alvast niet gelogen, die staat er inderdaad behoorlijk properkes in! En ai die teen, weer een reden om je te laten bedienen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ai ziet er pijnlijk uit ! laat u maar soigneren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)