donderdag 3 november 2011

En verhuis nr. 3...

Verhuis nr. 1 dat was eind juni 2008... En per toeval vond ik de formulieren terug van onze overeenkomsten toen. 18 juni is echt wel een belangrijke dag in ons leven, want blijkbaar zijn we toen gaan tekenen voor het appartementje in Kessel-Lo. Hadden we toen geweten dat we 3 jaar later onze trouwdag zouden hebben. ;)

Verhuis nr. 2 dat is die naar ons eigenste huisje geweest eind juni 2011... 4 maanden hebben we het volgehouden. En het had langer gekund... Maar de planning werd serieus vertraagd... Dus heb ik eindelijk de man kunnen overtuigen om toch even/tijdelijk iets kleins te gaan huren. Niet echt ideaal qua financiele... Maar wel super qua alle rest. Ik vond iets, amper 3 straten van ons huis vandaan. Met het fietske kunnen we op en af als we willen (want winter, fietsen en ik... dat gaat niet samen!).

Dus dit bracht ons bij verhuis nr. 3. Niet met de volle goesting, maar wel lekker droog, met een keuken, met een badkamer en een zelfwerkende wc. We richten het primitief in. De matras, die kan gemakkelijk op de grond. De spulletjes die in het huis stonden, kunnen tijdelijk naar hier. Wat maakt dat we dan ook weer ruimte hebben om eens goed door te kunnen werken.
Het andere negatieve puntje aan deze verhuis is... de papierrompslomp die je bij een huur er weer maar eens moet bijnemen. En het niet kunnen doen van je eigen ding. Want daar waren we nu eigenlijk al extreem aan gewend.
En de extra kosten, regelingen, ... noem maar op... Maar we hebben een douche... en een keuken... en een wc... :) Dat comfort waren we weer even vergeten. :)

En het leukste van alles... Timo en Bavo kunnen mee op het appartement. De verhuurder heeft toestemming gegeven. Kan ik mijn twee knuffelmannen toch weer bij me hebben.
En dan kan ik via deze weg ook nog eens Veva en Roel heel hard bedanken voor hun goede zorgen van de afgelopen maand...
Onze katten raken gelukkig snel gewend aan veranderende situaties. Hoe kan het ook anders... :)
Maar na dit... Komt er iets goeds! :)

We blijven optimistisch! :)

2 opmerkingen:

  1. Misschien maar beter dat jullie even terug op een appartementje gaan wonen, vooral nu er hier en daar berichten opduiken in het nieuws over een ware horrorwinter. Volgens mij is het dan fijner om ergens te wonen waar er verwarming is. En stromend water om af en toe een heerlijk warme douche te nemen.

    Veel succes en plezier er mee! Dat papierwerk, dat zal allemaal wel in orde geraken. Daar ben ik zeker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx Kathleen :)
    Inderdaad... na vandaag weer op onze werf gestaan te hebben, verklaar ik mij nu echt zot over hoe wij hebben geleefd... ;) En ben ik blij met de zoveelste vertraging (waar wonder boven wonder de aannemers dit keer echt niets aan konden doen) dat we de knoop hebben doorgehakt om tijdelijk ergens anders onder te komen.
    Maar 't is en blijft een ervaring om nooit meer te vergeten. We hebben het toch maar geprobeerd. Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)