maandag 14 november 2011

Terug een beetje vooruitgang...

Vorige week maandag (of was het nu dinsdag) waren ze dan eindelijk gestart met onze houtskelet die langs de woning komt. En wat lucht dat op!
De eerste reactie was... WOW! Dit wordt iets te gigantisch... Maar nu is het opluchting alom... Ik ben alweer verliefd op de woning geworden! ;)

Het enige minpunt blijft... dat ze niet op de beloofde datum eind november de ramen komen steken, maar pas (volgens hen) midden januari (zullen we al maar eind februari aanrekenen?)... Wat betekent dat we veel langer zullen huren dan verwacht... Maar ja, mijn twee mannen kunnen nu wel terug bij ons inwonen! :)
Want wat heb ik mijn (ondertussen) twee puberkatten hard gemist!
Bavo kan al eens grompy zijn... een echte puber... :p En Timo is zo'n knuffelbeest geworden... Hij kan er niet genoeg van krijgen! Ik moet zeggen hun gastgezin kan er wat van! Ze weten waar hun vakanties door te brengen, wanneer wij eens op vakantie gaan! :)

Maar dan nu enkele foto's van de eindelijke vooruitgang!! :)

Dak afbreken... :)
Neen, deze broek maak ik niet!
Vooraan met opgemetste dakkapel en andere hoeken... garage... en houtskelet voor de uitbreiding... :)

Achter de appelboom ziet u onze toekomstige keuken... :) en daarnaast de keukeneetruimte... met daarachter doorloop naar eetkamer en speelkamer... :)
eetkamer (het raam wordt een opening naar de living...) stuk wordt gescheiden met valse wand en wordt vooraan dus speelkamer... met daar ook ruimte voor een toilet beneden :)
Onze trots... gaat anders ingericht worden, maar ben er verliefd op! :) Hopelijk sta ik daar ten laatste in maart in te koken! :)

Hier deden we het voor! :) Er zal heerlijk gekookt worden... :)
Je ziet... eindelijk toch eens wat fijner nieuws! :) We genieten volop van de goede momenten in de bouw... :)

Enne wat betreft de foto's hier onder... Ik ben zo blij dat ze terug zijn, dat ik het niet kon laten van er veel op te zetten! Zie je hoe groot ze geworden zijn? Ze zijn nu 6 maanden oud... :)

We waren Timo eventjes kwijt... :)
Bavo is zijn favoriete plekje niet vergeten na anderhalve maand weg... :)
Cybercat!








4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het toch een beetje vooruit gaat. O wat moet dat frustrerend zijn als het allemaal tegensteekt. Ik duim dat ze hun datum toch nog wat vooruittrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit ... jullie geduld zal beloond worden! ( ik ken er alles van, van een bouw die niet vooruitgaat ... )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het geduld wordt enkel maar uitgebreid... Vandaag weer zeer slecht nieuws gehad... en vrees dat alles wordt stil gelegd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komaan, niet opgeven hoor! De moed zinkt je misschien in de schoenen, maar je moet je op het lichtje op het einde van de tunnel fixeren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)