zondag 6 november 2011

Ha! Ik ben terug!

Jep, hectische vakantie, die herfstvakantie. We zijn nu al zondag... en ik heb het gevoel van geen verlof gehad te hebben.
In allerheil heb ik vrijdagavond 28 oktober om 20u het immo-kantoor in de 'stad' gebeld... Met de vraag of we voor een paar maandjes (lees 2 à 3 hopen we!) een appartementje kunnen huren. Kom morgen maar even langs op kantoor, dan bekijken we het even samen en dan kunnen we misschien iets regelen.
Zaterdagochtend om 9u zat ik bij hen op kantoor... We hebben 3 appartementjes die misschien kunnen (moeten wel nog de eigenaars contacteren), we bekijken ze even. En er was er eentje... 3 straten verder van ons huis (dat kon je al in mijn vorige blogpost lezen).
Omdat ze niet onmiddellijk konden antwoorden op de vraag of het voor een korte periode kon, werd ik even terug naar huis gestuurd.
Zondagnamiddag belden ze me om te melden dat het appartementje in de 'stad' beschikbaar was voor ons.
Woensdag om 18u tekenden we het contract en kregen we de sleutel. Van een snelle service gesproken... :)
En gisteren hebben we dan effectief zo goed als alles (behalve de lompe, zware kasten) verhuisd... (Donderdag en vrijdag deed ik een heel deel op mijn eentje, aangezien de man moest werken.)
En bij deze is dus naaihoekje nr. 3 geboren...

Welcome to the world, my precious!

Please, oh please! Let niet op de rommel... :)

Naaihoekje nr. 1... dat was in ons appartementje in Kessel-Lo, waar we zo'n 3 jaar hebben gewoond.
Naaihoekje nr. 2... dat vind je ergens terug op mijn blogje...
Naaihoekje nr. 3... dat heb ik je net laten zien...
Naaihoekje nr. 4... dat zal in het voorste kamertje op de eerste verdieping van ons huis komen (wat ooit een slaapkamer zal worden)... Gepland ergens februari 2012...
Naaihoekje nr. 5... dat zal geen hoekje meer te noemen zijn, maar een echt ateliertje... en dat is momenteel nog echt toekomstmuziek!! Geen idee wanneer dat er zal zijn en wanneer we beginnen aan die werken... :)

Je ziet... zelfs in het hectische van de strijd... raakt een naaister haar werk ook wel kwijt! :p

En dan nog even dit... Ze hebben een hele lange weg afgelegd... en als je goed op de foto van naaihoekje nr. 3 hebt gekeken...

Dit is tomato number 1!

2 anderen zijn nu ook al rijp... en nog 10 zijn aan het rijpen! 't Is me gelukt... met mijn Hema-tomaatjes! :p

2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook wel zo een naaihoekje... Alles beter dan de livingtafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi... Nu mijn tafeltje dient ook nog als eettafel hoor... ;) En ook nog eens werktafel voor school... Wanneer ik nog eens tijd heb, vlieg ik er weer in! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)