dinsdag 22 november 2011

Genoeg...

over de bouw... terug naar de oorspronkelijke bedoeling van deze blog.
Mijn passie (die door velen gedeeld wordt) naaien gaat voor. :)
Ook al kan ik er jammer genoeg weinig tijd insteken omwille van de bouw die zowat heel mijn privé-leven opslorpt.

Omdat ik wel trots ben op het huisje dat het gaat worden, zal ik zeer af en toe nog eens een fotootje laten zien van de ontwikkelingen. Alleen nog maar positief nieuws en optimistisch zijn. Dat wil ik.
De stress is voor niets goed... Komaf er mee!

Het kleedje waar ik aan bezig ben, is bijna af... en ik heb oh zo veel zin om het aan te trekken en te poseren! Want het wordt echt wel mijn vrolijke feestjurk tijdens de kerstperiode... mijn feel-good-dress op donkere dagen... mijn stralende hier ben ik-juf kleed... Niks dan optimisme straalt ze uit!! :)

En verder nog bezig aan hobo sack-jes (om het toch maar in het Engels te houden)... Op vraag bezig met er 4 te maken. Ik denk dat ze als kerstverpakking zullen gebruikt worden. Waarom niet :) dan ben ik ondertussen bezig met mijn technieken verbeteren... en af en toe wat aanpassingen uittesten. Want zeg nu zelf zoals Elisanna ze maakt dat doet je toch zin krijgen om er zelf nog meer te maken en te blijven experimenteren met combinaties in stoffen enzo... :) Niet?

En dan maak ik... na mijn hele slimme give away... een nieuw klantenkaarthoudertje voor mezelf. Ah ja, want ik was zo slim om dat van mezelf weg te geven! ;)

Maar bij gebrek aan een stekkerdoos op mijn favoriete 2x in de maand bezigheid, enkel nog maar geknipte stofjes... nog geen afgewerkte producten.

Tot naais... :)

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je naaiprojectjes! Ik kan me goed voorstellen dat je soms even je frustratie op je blog zet ;). Nog even door de zure appel heen bijten, dan heb jij een heel mooi paleisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx beiden! :)
    Ik kan alleen maar zeggen dat het kleed me een echt goed gevoel geeft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook goed bijgebabbeld gisteren, dat was ook nodig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oej, was er een stekker probleem, dat is mij helemaal ontgaan.
    Ik koop meer stekkers aan tegen volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Fee: jep idd... :) Marie zal je blijven herinneren... ;)

    @ Kir: jep, maar het babbelen loste al veel op hoor. ;) Ik zou gewoon moeten leren mijn eigen stekkerdoos mee te brengen. Maar ja, tot nu toe altijd beetje luxe gehad... hihi... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn vriendin die voor de eerste keer mee kwam had zelfs al flink een stekkerdoos bij die ons, en Riet al uit de nood hielp! En inderdaad, af en toe moet je eens iets maken waar je helemaal blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)